Najczęściej zadawane pytania
-
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadzwoń lub napisz!
+48 68 506 50 90
+48 68 415 12 50
+48 734 437 520
+49 15 236 296 646 Niemiecki numer
biuro@gama-sklep.pl
-
Gdzie mogę zobaczyć meble na żywo?
Sprzedajemy meble głównie poprzez stronę www. Posiadamy jeden sklep stacjonarny z ekspozycją, w miejscowości Sława, w województwie lubuskim.
Oczywiście, przy tak dużym asortymencie, nie jesteśmy w stanie mieć wszystkich mebli w sklepie stacjonarnym, ale stale modyfikujemy ekspozycję I liczymy się ze zdaniem naszych klientów, wychodząc na wprost oczekiwaniom.
-
W opisie mebla są podane błędne informacje lub w ogóle ich nie ma.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Postaramy się rozwiać wszystkie Państwa wątpliwości i odpowiedziec na wszystkie nurtujące Państwa pytania.
-
Jak sprawdzić cenę mebla w danym wybarwieniu kolorystycznym?
To proste. Wystarczy wejść w wybraną kolekcję a w widoku wszystkich produktów, pod każym meblem, znajduje się przycisk 'dodaj do koszyka'.
Po kliknięciu pojawia się konfigurator, który wyświetla wszystkie opcje kolorystyczne.
Pod każdą z nich, pojawia się cena mebla w danym wybarwieniu.
W taki sam sposób, można sprawdzić cenę, bezpośrednio w widoku produktu, a nie całej kolekcji.
Dodawanie produktów do koszyka, nie wiąże się z zakupem.
-
Jak przebiega proces projektowania kuchni i jakie dane są do tego potrzebne?
Projekt wykonywany jest w programie PRO100. Jeżeli klient zdecydował się na zlecenie wykonania projektu, w pierwszej kolejności wysyła maila z informacjami, które są w tym celu niezbędne:
- dokładne wymiary kuchni łącznie z wysokością (najlepiej rysunek, szkic kuchni z wymiarami),
- wysokość do parapetu bądź okna,
- w którym miejscu mają znajdować się sprzęty AGD (w zabudowie czy wolnostojące),
- w którym miejscu znajduje się przyłącze kanalizacyjne,
- w którym miejscu znajdują się gniazdka elektryczne,
- gdzie są zlokalizowane drzwi i okna,
- istotne informacje, które mogą mieć wpływ podczas ustawiania kuchni,
- z jakiej kuchni ma być wykonany projekt (projekty wykonywane są tylko i wyłącznie na podstawie systemów kuchennych dostępnych na naszej stronie internetowej. Prosimy o wybranie dwóch kuchni- jednej docelowej i drugiej alternatywnej, ponieważ w trakcie realizacji projektu może zaistnieć potrzeba zmiany kolekcji/producenta/wymiarów szafek.,Kolejnym krokiem jest przelanie kwoty 199 zł na konto podane w zakładce 'kontakt'. W tytule przelewu klient wpisuje 'zakup projektu kuchni'. Gdy tylko odnotujemy przelew na naszym koncie niezwłocznie przystąpimy do tworzenia projektu.
-
Czy mogę skorzystać z pomocy projektanta?
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi projektowania i aranżacji kuchni pod linkiem: https://www.gama-sklep.com.pl/zamow-projekt-kuchni
Nasi specjaliści udzielą wszelkiej pomocy.
-
Czy zakupiony blat będzie oklejony?
Zakupione blaty nie są oklejone na brzegach. Należy zabezpieczyć je listwą aluminiową, dostępną w akcesoriach lub dokonać oklejenia we własnym zakresie.
-
Jakiej długości blat można zamówić?
Długość blatu jest zależna od jego rodzaju oraz producenta i może wynosić maksymalnie 3.05 m -4.05 m.
Przy wyborze blatów dłuższych niż 2mb, możliwy jest transport tylko samochodem firmowym.
-
Jakie szafki wchodzą w skład zestawu kuchennego?
Konfiguracja zestawu jest zawsze wymieniona w opisie lub przedstawiona jako szkic typów szafek.
Zdjęcie zestawu prezentuje typ aranżacji i nie jest ofertą w świetle prawa.
-
Na co zwrócić uwagę podczas montażu?
Należy przestrzegać zaleceń i kolejności podawanych w instrukcji montażu. Przed montażem wyrób powinien być sprawdzony.
W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub niekompletnego zestawu, wyrób nie powinien być montowany, aby unikać innych uszkodzeń przy ponownym montażu. Wybrane meble zgodnie z zaleceniem producenta powinny być przymocowane do ściany w celu bezpieczeństwa użytkowania.
-
W dostarczonych meblach są nierówno ustawione fronty.
Z uwagi na fakt, że większość podłóg posiada nierówności, po ustawieniu mebla w miejscu docelowym, szafki należy wypoziomować przy użyciu elementów regulacyjnych nóżek, będących w komplecie okuć lub pozyskanych z dostępnych na rynku rozwiązań, a następnie dokonać korekcji ustawienia frontów.
W czasie użytkowania wraz z upływającym czasem fronty mogą ulegać rozregulowaniu i również należy dokonać korekty w celu prawidłowego użytkowania.
-
Jaki jest czas oczekiwania na reklamację?
Zgłoszenie po przyjęciu jest przekazywane do producentalub importera i czas realizacji zgłoszenia uzależniony jest od wyprodukowania nowych elementów.
Z naszej strony postaramy się aby czas był ten możliwie najkrótszy.
-
Jak złożyć reklamacje?
Zgłoszenia należy dokonywać na adresmailowy biuro@gama-sklep.pl,
aby zgłoszenie mogło być jak najszybciej rozpatrzone i nie zaszła pomyłka produkcyjna, należy podać: numer zamówienia, symbol bryły, numer elementu wadliwego oraz zdjęcia.
-
Co mam zrobić, gdy przy odbiorze zamówienia zauważę uszkodzenie paczki/mebli?
W takiej sytuacji, klient spisuje protokół szkody z kurierem, przyjmuje zamówienie
oraz zgłasza reklamację mailowo na adres biuro@gama-sklep.pl wraz ze zdjęciami szkody oraz numerem zamówienia lub FV.
-
Co zrobić, gdy mija czas realizacji zamówienia?
W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z naszymi doradcami, pod numerem telefonu podanym w zakładce 'kontakt'.
-
Czy przy odbiorze zamówienia mogę płacić kartą?
Niestety nie. Nasi kierowcy oraz kurierzy nie przyjmują płatności kartą płatniczą.
Podczas ustalania terminu dostawy, klient jest zawsze informowany o wysokości pozostałej kwoty do zapłaty oraz o konieczności płatności gotówką.
-
Czy ceny mebli podlegają negocjacji?
Ceny w sklepie internetowym nie podlegają negocjacji. Nasz sklep udziela rabatów, których wysokość uzależniona jest od kwoty zamówienia.
Progi rabatowe naliczane są w koszyku przy zamówieniach powyżej 4000 zł.
Wysokość udzielanych rabatów można sprawdzić w zakładce 'progi rabatowe' na głównej stronie sklepu. Promocje w wysokości 10% i powyżej, nie łączą się z rabatami.
-
Czy mogę kupić meble na raty?
Tak, przy składaniu zamówienia w kroku 'sposób płatności', istnieje możliwość wybrania systemu ratalnego.
Po złożeniu zamówienia, klient przekierowany jest na stronę wybranego banku, z którym odbywa się dalsza procedura związana z udzieleniem kredytu na zakup.
-
Czy mogę zmienić szafki w zestawie?
Nie można dokonywać zmian w zestawach przygotowanychprzez producenta.
W przypadku mebli kuchennych można skompletować swój własny zestaw odpowiadający konkretnej kuchni z pojedynczych szafek dostępnych w wybranej kolekcji.
-
Ile kosztuje zwrot mebli?
Koszt zwrotu mebli oraz pełną odpowiedzialność za zwracaną przesyłkę ponosi nadawca czyli klient.
Z uwagi na wagę i gabaryt, zalecamy aby dla bezpieczeństwa przesyłki, meble zwracane były na palecie. Koszt jest uzależniony od firmy którą jest nadawana przesyłka.
-
Ile kosztuje montaż mebli?
Koszt montażu mebli zawsze wynosi 10% wartości zamówienia. Opcję montażu wybiera się w trzecim kroku koszyka 'dostawa'.
Kwota jest automatycznie wyliczana i uwzględniona w podsumowaniu kosztów zamówienia.
-
Czy można uzyskać próbniki?
Niestety nie dysponujemy pojedynczymi próbkami materiałów. Na stronie staramy się aby w przedstawiana kolorystyka w ofercie odzwierciedlała jak najbardziej realne wybarwienie.
Wyświetlanie barw na różnych monitorach i wyświetlaczach może odbiegać od rzeczywistego koloru. Zdjęcia mają charakter poglądowy i nie stanowią oferty zgodnie z przepisami prawa.
-
Czy meble wysyłamy do Irlandii, Anglii, Skandynawii?
Nie dokonujemy takich wysyłek. Możemy przygotować przesyłkę do odbioru w naszym magazynie przez zleconego przez klienta indywidualnie kuriera.
W takim przypadku należy wybrać obiór osobisty. Gdy meble są gotowe do odbioru, kontaktujemy się z klientem I informujemy o możliwości odbioru mebli przez kuriera.
-
Czy można zmienić wymiar mebla?
Niestety, meble są wykonywane tylko w wymiarach podanych w ofercie, ponieważ producenci nie wykonują mebli pod indywidualne zamówienie klienta.
Nie mamy w ofercie usługi tworzenia mebli na wymiar.
-
Czy można zmienić zamówienie lub coś domówić?
Po dokonanej wpłacie i tym samym potwierdzeniu zamówienia, nie można już nic zmienić w złożonym zamówieniu. Domówienie można złożyć w formie kolejnego zamówienia,
wybierając odbiór osobisty a w uwagach wpisać numer poprzedniego zamówienia w celu połączenia zamówień w jedną dostawę.
-
Ile wynosi gwarancja?
Gwarancja wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
-
Nie powiodła się płatność Payu. Co teraz?
Jeśli zamówienie zostało złożone, a nie przeszła płatność przez portal Payu, wpłaty można dokonać bezpośrednio na nasze konto tytułem wpisując numer zamówienia.
Przelewy krajowe:
60 1090 2112 0000 0001 1330 0303
Santander Bank 2 O. W GŁOGOWIE
Przelew z zagranicy w euro (berweisng aus den Ausland in Euro)
Santander Bank 2 O. W GŁOGOWIE
IBAN:PL 58 1090 2112 0000 0001 1772 4800
BIC: WBKPPLPP
Numer konta jest podany w zakładce „Kontakt”.
-
Złożyłam/em zamówienie. Co dalej?
W celu weryfikacji poprawności złożonego zamówienia, wystarczy sprawdzić skrzynkę e-mail.
Po złożeniu zamówienia, na adres podany w danych kontaktowych, wysyłany jest e-mail z podsumowaniem zamówienia. Warto jest zapisać lubzapamiętać numer zamówienia.
Każdy numer składa się z sześciu cyfr w konfiguracji xxxx/xx. Ułatwia to weryfikację oraz komunikację, gdy klient kontaktuje się z naszymi doradcami w sprawie zamówienia
lub w celunaniesienia poprawek. Gdy tylko zamówienie jest gotowe do wysyłki, kontaktujemy się z klientem z wyprzedzeniem kliku dni i ustalamy dogodny termin dostawy.
-
Czy trzeba założyć konto, aby dokonać zakupu?
Rejestracja oraz logowanie się na stronie nie są konieczne podczas składania zamówienia.
Założenie konta na naszym sklepie ułatwia dokonywanie kolejnych zakupów i naliczenie rabatów.