Dostawa - Sklep Meblowy Gama - Internetowy Sklep Meblowy Gama

DOSTAWA MEBLI

WYBIERZ NAJWYGODNIEJSZĄ DLA SIEBIE OPCJĘ DOSTAWY

Kurierem na palecie

Koszt dostawy całego zamówienia:
> Wysyłka firmą kurierską Raben 59 zł
>Zobacz więcej<

Samochodem firmowym

Proszę wybrać województwo, aby poznać koszty dostawy:
Wybierz województwo
>Zobacz więcej<

Dostawa samochodem firmowym

  • Wybierając opcję dostawy samochodem firmowym, należy mieć na uwadze, że termin dostawy może ulec wydłużeniu o ok. tydzień. Ma to związek z potrzebą zmontowaniem mebli, jak również z zaplanowaniem trasy do Państwa.
  • Przy wyborze tej opcji dostawy ok. 3 dni wcześniej kontaktujemy się telefonicznie i informujemy o dniu dostawy i podajemy przybliżoną godzinę przyjazdu kierowcy.
  • Płatność pozostałej lub całej kwoty należy uregulować z kierowcą gotówką. Prosimy o przygotowanie dokładnej kwoty, ponieważ niestety nie zawsze kierowca ma jak wydać. Kierowca nie posiada urządzenia umożliwiającego płatność kartą.
  • Fakturę, jak i dowód zapłaty za dostarczony towar wręczy kierowca firmy GAMA MEBLE.
  • W dniu dostawy lub dzień wcześniej zostanie wysłany e-mail przypominający o dostawie, planowanej godzinie oraz zostanie podany nr. telefonu do kierowcy.
  • Na ok. 30 minut do 1 godziny wcześniej kierowca informuje o dokładniejszej godzinie przyjazdu.
  • Jeżeli kierowca niestety nie będzie odbierał telefonu, oznacza to, że wnosi meble u innego klienta i jak tylko będzie to możliwe, niezwłocznie oddzwoni do Państwa.
  • Wniesienie- przy wyborze tej opcji bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie, czy wybrane meble da radę wnieść do mieszkania, najczęściej są to duże sofy 3–os. oraz duże narożniki. To samo dotyczy mebli fabrycznie zmontowanych. Jeżeli podczas wniesienia okaże się, że zakupione meble nie zmieszczą się przez drzwi, w takiej sytuacji wniesienie należy zorganizować we własnym zakresie. Nie ponosimy za to odpowiedzialności.
  • Dostawa mebli zmontowanych oznacza, że meble są zmontowane w bryły (meble o dużych gabarytach, czyli szafa ubraniowa czy łóżko są montowane na miejscu). Opcja ta nie obejmuje powieszenia na ścianę, a przy zakupie mebli kuchennych w tej opcji również nie wykonujemy pełnego montażu, tzn. powieszenie, ustawienie szafek, nałożenie blatów, wycięcie otworów na sprzęt, zlew czy montaż sprzętu AGD. To wszystko należy już wykonać we własnym zakresie.
  • Przy wyborze opcji dostawy mebli zmontowanych z wniesieniem, Panowie po wniesieniu wszystkich elementów do mieszkania, na prośbę klienta mogą rozpakować przywiezione meble, mogą również powkładać półki, zamontować oświetlenie oraz przykręcić uchwyty. Jeżeli np. jeszcze trwa remont, to w takim przypadku Panowie poinformują jak dokonać regulacji drzwi, które zawsze są do wyregulowania, ponieważ meble są montowane na montażowni, następnie jest transport i wniesienie, i to wszystko powoduje, że po docelowym ustawieniu mebla należy wyregulować fronty. Zdjęcia lub film jak wyregulować fronty.
  • Dostawa mebli zmontowanych bez wniesienia do mieszkania- w celu bezpiecznego dostarczenia mebli, półki wewnętrzne np. przy witrynie, szafie czy komodzie są zapakowane osobno, w związku z tym oświetlenie również nie będzie zamontowane. Uchwyty również nie są przykręcone do mebli. Nie chcemy, aby meble pomimo zabezpieczenia uległy uszkodzeniu.

Dostawa kurierem

  • W dniu, kiedy mamy kompletne zamówienie kontaktujemy się telefonicznie i informujemy o dostawie. Istnieje możliwość ustalenia dowolnego dnia dostawy (od poniedziałku do piątku), jak również można wybrać przedział godzinowy dostawy 8.00-13.00; 13.00-16.00; 8.00-21.00; 16.00-21.00.
  • Zawsze przed dostawą dzwonimy do klienta i bez potwierdzenia, że termin dostawy odpowiada, nie wysyłamy towaru.
  • Podana kwota jest łączną kwotą za przesyłkę, bez względu na wartość zamówienia. Koszt ten dotyczy wysyłki na całą Polskę.
  • Kurier nie wnosi przesyłki do domu, mieszkania. Przesyłka jest doręczona w miejsce, gdzie kierowca może dojechać oraz gdzie jest możliwość rozładunku palety z towarem. Klient nie ma obowiązku zwracać pustą paletę kurierowi.
  • Przy dostawie jest tylko i wyłącznie możliwość płacenia gotówką. Kurier nie posiada terminala.
  • W dniu odebrania przez kuriera z naszej firmy przesyłki, zostanie wysłana na e-maila wiadomość z numerem przesyłki, jak również będą tam informacje jak można śledzić przesyłkę. Gdyby pojawiły się problemy z przesyłką, można się z nami skontaktować pod któryś z podanych numerów (+48 68 506 50 90) w godzinach od pn. do pt. od 9.00-18.00.
  • Jeżeli podczas dostawy okaże się, że niestety przesyłka pomimo prawidłowego, dobrego zabezpieczenia uległa uszkodzeniu, które jest widoczne z zewnątrz, w takim przypadku prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, jak również proszę zrobić zdjęcia, w jakim stanie jest przesyłka. Wszystkie te informacje prosimy o przesłanie do nas na e-maila, na adres biuro@gama-sklep.pl. W e-mailu prosimy o podanie swojego nr. zamówienia oraz informację, który dokładnie element na podstawie załączonej instrukcji został uszkodzony. Dalsze informacje będą wysłane w odpowiedzi na e-maila.
  • Wysyłka kurierem – jest to przesyłka paletowa, tzn. meble są w paczkach do samodzielnego zmontowania na palecie. Przesyłka jest dobrze zabezpieczona, co widać na poniższym zdjęciu.
  • UWAGA faktura za dostarczony towar znajduje się pod folią strecz, przy przesyłce w naszej kopercie firmowej, gdzie również jest dopisek UWAGA FAKTURA, jak widać na poniższym zdjęciu.