Wyceny indywidualne oraz zakup z odroczonym terminem płatności.
W razie potrzeby prosimy o kontakt z nami, aby wspólnie określić zapotrzebowanie, specyfikację towarów, oraz sposób realizacji konkretnego zamówienia. Nasi doradcy handlowi dobiorą i dostosują do Państwa potrzeb ofertę, oraz zadbają aby obsługa przebiegała w sprawny i przejrzysty sposób. Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: pawel@gama-sklep.pl
Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, specjalnie dla Jednostek Budżetowych i Samorządowych oferujemy formę płatności z odroczonym terminem: przelew 14 dni za zakupiony towar. Ewentualne zamówienia prosimy składać poprzez nasz system sklepowy, gdyż jest to najszybsza metoda, a zamówienie od razu trafia do naszego systemu.
Z możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności mogą skorzystać:
- Jednostki samorządu i administracji państwowej;
- Spółki samorządów i Skarbu Państwa;
- Publiczne i samorządowe placówki oświatowe, przedszkola, szkoły;
- Uczelnie publiczne;
- Fundacje;
- Inne jednostki budżetowe;
Jak złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?
1.) Dodaj do koszyka wybrane produkty.
2.) Przejdź do koszyka i kliknij przycisk „Dokończ zakupy”, który widoczny jest z prawej strony.
3.) W formularzu prosimy wybrać opcje „Jednostki budżetowe” i wypełnić niezbędne pola, po czym prosimy kliknąć przycisk „Zapisz i kontynuuj”.
4.) Wybierz formę dostawy oraz wybierz formę płatności „płatność odroczona” , a następnie kliknij „Kup i zapłać”.
5.) Na kolejnej podstronie będzie możliwość podania ewentualnie wszelkich istotnych uwag lub adnotacji, które muszą być zamieszczone na fakturze. Informacje to prosimy wpisać w polu „Uwagi do zamówienia”.
6.) Potwierdzenie złożonego zamówienia zostanie automatycznie przesłane na podany w zamówieniu adres e-mail.
7.) Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności postaramy się przesłać możliwie jak najszybciej.