1. Termin dostawy
Produktu do Klienta podany jest w opisie danego Produktu. W przypadku
Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy
podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy
się w następujący sposób:
1.2. W przypadku
wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
1.3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Sprzedający
zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji lub anulowania
zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych (np. okres świąteczny,
braki produkcyjne zakładów, przerwy urlopowe, brak dostępnego stanu
magazynowego producenta: Signal, Halmar, Furnitex, itp.).
3. Wybierając
transport mebli zmontowanych lub zmontowanych i wniesionych, możliwe
jest nieznaczne wydłużenie terminu dostawy, podanego na stronie.
Spowodowane jest to koniecznością montażu mebli i zaplanowaniem
odpowiedniej trasy.
4. W związku z
obecną sytuacją epidemiologiczną związaną z Koronawirusem, Sprzedawca
informuje Usługobiorców o możliwości wystąpienia problemów z terminową
realizacją niektórych zamówień z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy,
związanych z objęciem kwarantanną części pracowników fabryk mebli i
wydłużeniem terminu realizacji zamówień danego producenta. Sprzedawca
nie ma wpływu na stany magazynowe producentów mebli.
5. Termin gotowości
Produktu do odbioru przez Klienta – O gotowości Produktu do odbioru
Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia
adres poczty elektronicznej Klienta, lub informacją udzieloną drogą
telefoniczną udzieloną pod numerem telefonu podanym przez Usługobiorcę
podczas składania Zamówienia.
6. W przypadku
wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
7. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
8. Produkty
oznaczone "Wysyłka 48h" zostaną do Państwa wysłane w ciągu dwóch dni
roboczych, jeśli kupiony produkt znajduje się już na stanie magazynowym
naszego sklepu. W przypadku braku stanu magazynowego czas oczekiwania
podany jest przy każdym z produktów na stronie sklepu. Jest to
przybliżony termin realizacji zamówienia, czyli czas, jaki potrzebuje
producent na wyprodukowanie zamówionych mebli i wysłanie ich do magazynu
naszego sklepu.