TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

1. Termin dostawy Produktu do Klienta podany jest w opisie danego Produktu. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

1.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

1.3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji lub anulowania zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych (np. okres świąteczny, braki produkcyjne zakładów, przerwy urlopowe, brak dostępnego stanu magazynowego producenta: Signal, Halmar, Furnitex, itp.).

3. Wybierając transport mebli zmontowanych lub zmontowanych i wniesionych, możliwe jest nieznaczne wydłużenie terminu dostawy, podanego na stronie. Spowodowane jest to koniecznością montażu mebli i zaplanowaniem odpowiedniej trasy.

4. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną związaną z Koronawirusem, Sprzedawca informuje Usługobiorców o możliwości wystąpienia problemów z terminową realizacją niektórych zamówień z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, związanych z objęciem kwarantanną części pracowników fabryk mebli i wydłużeniem terminu realizacji zamówień danego producenta. Sprzedawca nie ma wpływu na stany magazynowe producentów mebli.

5. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, lub informacją udzieloną drogą telefoniczną udzieloną pod numerem telefonu podanym przez Usługobiorcę podczas składania Zamówienia.

6. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

7. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

8. Produkty oznaczone "Wysyłka 48h" zostaną do Państwa wysłane w ciągu dwóch dni roboczych, jeśli kupiony produkt znajduje się już na stanie magazynowym naszego sklepu. W przypadku braku stanu magazynowego czas oczekiwania podany jest przy każdym z produktów na stronie sklepu. Jest to przybliżony termin realizacji zamówienia, czyli czas, jaki potrzebuje producent na wyprodukowanie zamówionych mebli i wysłanie ich do magazynu naszego sklepu.

Menu Menu Szukaj wyszukaj Konto Zaloguj się Lista życzeń Ulubione Koszyk 0 Koszyk Telefon Kontakt
Do góry